Astazi voiam sa va povestesc o mica experienta personala, experienta care m-a intristat, pentru ca am realizat pentru a-nu-stiu-cata-oara ca suntem tratati cu spatele de catre vanzatori, chelneri, si (scuzati-mi generalizarea) de catre orice prestator de servicii.
Recunosc ca de multe ori am asteptari foarte mari, totusi nu mi se pare nimic iesit din comun ca, dupa ce dai banu’, sa te astepti sa primesti macar ceea ce trebuia sa primesti.
Acum ceva zile m-am hotarat sa merg in librarii sa caut carti. Sora mea mea mai mare ma suna si-mi zice ca a cautat si ea o carte la renumita Diverta din Baneasa, cei de acolo i-au spus ca nu au cartea dar ca se gaseste in celelalte locatii ale lor, si sa fac bine sa i-o achizitionez. Nu-i problema. Doar asta aveam de gand sa fac, nu?
Merg eu frumos in aceeasi mai sus numita librarie din magazinul Unirea, ajung acolo, si intreb frumos: ” Cartea Sotul meu, Michael o aveti? „. Doamna de acolo imi arunca o privire suspicioasa si zice: ” Nu apare aici, dar o au cei din Diverta Magheru „. Multumesc frumos si ma indrept cu pasi repezi catre celalalt magazin. Ajunsa acolo, in cele din urma, deschid usa victorioasa in timp ce vanzatoarea se hlizea de zor cu tipul de la paza. Normal, ma uit la ea si o intreb: ” Nu va suparati, cartea Sotul meu, Michael o aveti? ” urmeaza doua secunde de tacere, tacere intrerupta de pufnitul in ras al tipului de la paza. I se parea tare amuzant, nu stiu ce, cel mai probabil titlul cartii…imi e clar ca n-a citit o carte in viata lui, dar ce sa ti se para asa haios la un titlu de carte?
Cartea insa este un bestseller, vânzându-se în aproape o sută treizeci de mii de exemplare în Israel şi in sute de mii de alte exemplare în cele douăzeci şi opt de ţări în care a fost tradusa. Eu n-as rade la asa ceva. Dar na, ce sa-i faci. Toate bune si frumoase, vanzatoarea se duce si o cauta apoi se intoarce cu raspunsul: ” nu aveam cartea, dar apare ca fiind in magazinul Unirea „. ” Doamna…de acolo vin. Cartea, nu e in Unirea. Va garantez. ” „Eh, atunci avem o eroare in sistem, da, da, asta e.. o eroare.”
” Multumesc frumos „. Ce era sa mai zic? Plec frumos si intru in Carturesti, de abia apuc sa intreb de carte, care intre timp avea acelasi titlu, si ghici ce: nimeni n-a ras! O fata foarte draguta si entuziasmata mi-a adus cartea imediat, cu un zambet urias pe fata si foarte fericita mi-a spus ca este si redusa cu 20%.
Doamne, de ce nu am venit eu aici din prima? Na, de acum stiu.
In cautarea unei carti
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
si asa unii isi pierd clientii si altii stiu sa-i castige :)
exact si ce e mai rau e ca nu prea schimba nimic. urmatorul post va fi despre o experienta asemanatoare de data asta la un restaurant:)
Puteai sa cauti pe net daca au in stoc cartea…
Lor le aparea ca este in stoc. In fiecare magazin aparea in celelalte exista iar in cel de pe Magheru aparea ca au cartea in stoc, numai ca nu o gaseau.;))
Iti pot spune ca a meritat tot efortul,este o carte extrem de buna. si nu pentru ca este un asa numit "bestseller". Nu intotdeauna ce se vinde bine este si bun. Motivul pentru care este o carte geniala il vei afla doar daca o vei citi. Poate cand o va termina sora ta, ti-o va imprumuta. Sau poate vei mai face un drum la Carturesti :P.
Cat despre lantul de librarii Diverta… Intotdeauna vei fi dezamagita! :) si eu am fost si am renuntat in a mai calca vreodata acolo.
Multa bafta in continuare cu blog-ul! Imi plac ambele postari si mai ales descrierea ta. Te voi citi tot timpul! :)