Nu stiu daca stiti, de multe ori am inspiratie sa scriu mai mult despre fashion si frumusete. De multe ori nu o fac. De ce? Pentru ca ma gandesc ca nu am experienta necesara cu produsele respective, ca nu am studii de arta sau design, ca poate combinatiile mele nu sunt cele mai corecte si mai stralucite.
De multe ori aleg sa scriu despre lucrurile si domeniile in care m-am documentat inainte, despre care am habar si unde pot aduce o informatie utila.
Cred ca despre asta este vorba in „conflictul” dintre bloggerii generalisti si cei de beauty sau fashion. Sa fim seriosi, sa spui ceva real e taxat grav. Mizeria se ascunde sub pres, de obicei. Desigur ca discutia s-a dus in directii total gresite, desi jignirile, ofensele si alte vorbe grele nu isi au niciun rost.
Opinia mea pe care o voi expune aici este urmatoarea: ca trebuie sa fim corecti. Poti sa folosesti si sa imi spui despre cele mai scumpe creme si cel mai mirific machiaj, daca tu imi dai impresia ca nu iti respecti corpul si sanatatea, nu pot sa ma gandesc decat la ceva total nesanatos. Cum spuneam, nu e vina mea, asta simt. Dar noi, femeile, vrem sa para ca ne sustinem una pe cealalta, ca sa dai bine trebuie sa sari in aparare.
Mai mult ca orice, in bula asta e vorba despre continutul relevant. Am mai scris si aici despre importanta continutului relevant, atunci cand o bloggerita a criticat aspru femeile cu par pe maini, fara sa aduca o informatie concreta si utila, doar pentru a face reclama unui salon de epilare definitiva. Alexandru Nestian se refera la colantii leopard si la capsunile din iarna, Cetin la rochiile cu buline, e clar ca informatia relevanta e necesara si de negasit. Un alt articol cu care rezonez am gasit si la Cristina Bazavan.
Partea buna pe care o vad eu in toata treaba asta este ca agentiile isi vor da seama ca nu prea exista plusvaloare pe nisa de fashion, iar cititorii isi vor da seama ca vor mai mult, mai bine, mai relevant si asteptarile lor vor creste. O poza nu va fi de ajuns sa fii diva, ci faptul ca i-ai acordat cititorului tau respect pentru timpul lui si pentru ca a ales sa te citeasca pe tine. Iar el o sa intre iar si iar pentru ca stie ca de la tine pleaca cu ceva. Poate ca blogging-ul nu este despre bani si vizitatori, ci despre a pune suflet si a dedica timp. Poate ca blogging-ul este despre a acorda respect cititorului, de a nu il lua de prost. nu e prost, nu o sa mai revina.
Nu aduci plus valoare daca faci o poza si dai numele unui magazin. Nu ai sa faci conversii asa. Dar mai dureaza un pic pana ce agentiile si clientii lor se vor prinde.
Vorba aceea „timpul le rezolva pe toate”.