Cipru impreuna cu copiii – provocator si minunat

De cand ma stiu cu copii am o dilema in privinta vacantelor petrecute impreuna. Imi place sa mergem impreuna si nu m-as vedea lasandu-i acasa, nici chiar daca cea mai buna bona din lume mi-ar spune ca ar avea grija de ei cat eu ma pot bucura de liniste si vacante linistite.

Probabil ca nu este gresit nici asa, dar stiu sigur ca mai mult as sta cu gandul acasa, decat sa ma bucur cu adevarat de calatorie.

Pro sau contra vacante impreuna?

Am prieteni care nu prea si-au luat cu ei copiii in vacanta, ba ca acestia sunt prea mici si „oricum nu retin nimic la varsta asta”, ba pentru ca isi doreau sa fie singuri, macar pentru cateva zile.

Nu stiu altii cum sunt, dar eu prefer sa imi fie mai greu, cu bagajele, caratul copiilor si indeplinirea nevoilor lor, decat sa ii las acasa. Din contra, consider ca apetitul lor pentru cunoastere si calatorii, precum si adaptarea usoara la mijloace de transport si culturi noi, incepe inca de timpuriu, de la primele calatorii impreuna.

Nici nu am stat pe ganduri si am plecat impreuna cu copiii de mici, din primele luni de viata. Cand bebe Luna avea o luna, ne-am intors acasa de la munte crezand ca Sabrina are varicela. Cand Sabrina avea 8 luni, cautam disperati o clinica privata in Constanta, toata patania este povestita pe larg aici, dar a fost frumos si in Ungaria cu trenul si in Grecia cu masina. Am mai scris despre calatoriile noastre aici.

In Cipru cu copiii

Consider ca toate iesirile ne-au imbogatit, atat pe noi, cat si pe ei. Iata ca saptamana trecuta am plecat cu avionul in Cipru, Sabrina la 3 ani jumatate iar bebe Luna a implinit 5 luni chiar acolo!

Am stat in Limassol, ne-am plimbat pe plaja si la soare, am baut mult suc de portocale dulci si zemoase si…unii dntre noi, mai exact Luna, s-au ales cu o bronsiolita de la aerul umed si rece al serilor cipriote.

Desigur ca ne-am panicat un pic la auzul bebelusului tusind, asa ca dupa o zi si o noapte de tuse am vizitat policlinica centrala unde am primit tratament si bebe Luna a facut un aerosol. Dar asta NU ne-a stricat vacanta. Din contra, dupa aerosol am stat mult mai linistiti, am mers la piscina si am vizitat gradina zoologica, extrem de frumoasa!

Cu copiii poti avea parte de tot felul de experiente, dar asa invata si ei cat de frumoase sunt calatoriile, cu aventura lor!

Limassol este un oras maricel, dispus pe lungime, de-a lungul falezei, cald si primitor. Iata cateva poze

Comentariile nu închise.

Propulsat cu mândrie de WordPress | Temă: Baskerville 2 de Anders Noren.