Cum mi s-a parut condusul noului Peugeot 308

Saptamana trecuta am fost si am testat noul Peugeot 308 pe cativa kilometri buni. Am fost foarte incantata pentru ca nu am carnetul de foarte mult timp, si nici blog-ul, dar stii cum este, cand vin, vin toate la pachet.Sa incep sa va zic, zic:

Noul Peugeot 308 a pornit de la un concept simplu: simplitatea. Designul exterior il face sa para mult mai dinamic, dar si elegant, pe noul venit in clasa C. Cu o lungime de 4.25 m si o inaltime de 1.46m Peugeot 308 este cel mai compact model din segmentul sau. Dimesniunile reduse se datoreaza noii platforme pe care modelul a fost construit, si anume platforma modulara EMP2. Datorita noilor dimensiuni aerodinamica este favorizată, iar centrul de greutate este coborat, astfel incat masina pare lipita de astfalt. Si pot sa zic ca da, sta bine pe sosea. Am test asta mai ales pe serpentine. Imi mai plac farurile, in totalitate din becuri LED si stopurile, dispuse sub forma de „gene” tot cu tehnologie LED. La interior, noul Peugeot 308 surprinde placut dar nu prea. Datorita conceptului de I-Cockpit pe noul model se pune accentul pe 4 elemente, foarte importante pentru ca mersul pe sosea sa fie unul sigur si usor: volan de dimensiuni reduse – volanul de dimensiuni reduse schimba pozitia mainilor si face mersul mai usor, iar condusul mai dinamic si mai plin de ,,senzatii”, pentru ca la curbe dar si pe sosea totul se simte altfel. ceasuri de bord de tip head-up si o consola centrala ridicata- noul peugeot 308 a venit cu un design interior minimalist, si a mai scapat de butoane, ramand numai cu 6 butoane pe bord ceea ce-l face ergonomic. Ceasurile de bord si consola sunt create pentru a vedea informatiile fara sa-ti mai iei ochii de la drum si asta chiar ajuta. Kilometrajul este aratat cu cifre pe un mic display asa ca n-a mai trebuit sa urmaresc acul si nici sa cobor privirea de la drum, chestie cool. Un ecran cu touchscreen de 9,7 inch: Un computer de bord mare si teoretic intuitiv. Asa zic ei, ca e intuitiv, mie insa nu mi s-a parut asa, prea prea. De fapt, chiar nu stiam sa-l folosesc si ma tot chinuiam sa apas pe toate alea, totusi daca il folosesti zilnic probabil ca te obisnuiesti cu el. Accesoriile din interior sunt confectionate in mare parte din plastic ieftin, dar na, asta nu afecteaza condusul.  Spatiul este suficient in compartimentul pentru calatori dar si in portbagaj care are 470 litri, cu 40 mai mult decat vechiul model.
Imi place la noul model asistenta la condus: iti poti seta o viteza pe care sa nu o depasesti, si mai exista o frana de urgenta care se pune cand ajungi prea aproape de cel din fata ta. Nu imi place insa ca datorita sistemului eco de consum motorul se opreste atunci cand opresti la semafor si dureaza cateva secunde pana pleci iar, cateva secunde in care cei din spate claxoneaza. Nu-i vina modelului ci a tarii necivilizate.

Ce mai are noul model Peugeot 308 si mi-a ramas in minte: 5 motorizari pe benzina si diesel si cutia de viteze ce are 6 trepte, consum optimizat, cel mai mic nivel de emisii CO2 eliberat in aer, cel mai mic in functie de model este de  93 g/km.

Sper ca n-am uitat nimic, in mare, mi-a placut experienta condusului in noul Peugeot 308, mi-a parut safe si usor de manevrat. Mi se pare potrivit pentru fete, mai ales avand asistenta la condus, si mai ales pentru oras. Masina pe care am condus-o eu avea plafon panoramic. Poze, mai jos:

 

 

Comentariile nu închise.

Propulsat cu mândrie de WordPress | Temă: Baskerville 2 de Anders Noren.

SUS ↑